Tuesday, May 22, 2012

Kisah Buah Hati Saya Dengan Herbalife..

Hai.. Ini dia dua orang buah hati saya.. Si abg berusia 5 thn.. Pada umur 3 thn dia disahkan mengidap tonsil.. setiap bulan dia akan demam sekurang-kurangnya 3 hari hingga 10 hari.. Perlu mengambil Antibiotik untuk menyusutkan bengkak di tonsilnya.. Saya dinasihatkan oleh doktor pakar di HTJS untuk membuang tonsil tersebut.. Saya berasa sangat susah hati.. Namun setelah saya memberikan Shake dan Fish Oil, dengan izin ALLAH tonsil semakin pulih.. saya hanya perlu bawa dia ke Klinik Pakar untuk memantau sahaja tonsil tersebut.. Si kecik comel pula adalah anugerah Allah selepas saya menunggu selama 4 tahun.. Saya hanya mengamalkan nutrisi yang hebat ini akhirnya Allah kurniakan seorang bayi perempuan yg kini berusia 45 hari.. Sepanjang tempoh kehamilan dan berpantang saya terus mengamalkan shake herbalife ini.. Sebagai bonus saya telah berjaya menurunkan berat badan sebanyak 10 kg dalam masa 45 hari..

No comments:

Post a Comment