Sunday, May 22, 2011

Kenapa Herbalife..?

Pada Ogos 2009, aku telah diperkenalkan oleh staff ditempat kerja tentang Herbalife. Kebetulan aku sangat tidak berpuas hati dengan bentuk badan waktu itu. Bayangkan dengan umur ketika itu 30 tahun, remaja berumur 19 tahun memanggil aku dengan panggilan '"makcik". Aarghhh!! sakitnyer hati.. tua sangat ker aku ni.. Bila sarah tanya, puan nak tak jadi lebih MUDA dan lebih CANTIK. aku terus tanya besok bleh datang rumah tak. Akhirnya aku tak membuat kesilapan bila memilih Herbalife sebagai Gaya Pemakanan Yang Sihat Seumur Hidup. Insyaallah..Sehingga kini aku telah membuang lebih 15kg berat badan aku dalam masa 3 bulan. Dan aku dah buka balik semua t-shirt dan baju2 lama. Aku rasa lebih bertenaga, lebih sihat, lebih aktif dan lebih langsing. Yang paling penting, En Noor Azman semakin sayang..

No comments:

Post a Comment